مسئول اطلاع رسانی حزب الله لبنان:

شمار کشته های دشمن در نبردهای جنوب لبنان سنگین است

شمار کشته های دشمن در نبردهای جنوب لبنان سنگین است

مسئول اطلاع رسانی حزب الله لبنان با اشاره به نبرد شدید میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در العدیسه و مارون الراس از تلفات سنگین وارد شده به دشمن صهیونیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، محمد عفیف مسئول اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: ما تسلیحاتی در ساختمانهایی که اسرائیل آنها را در ضاحیه بمباران کرده است، نداریم. بمباران ساختمان شبکه صراط ترویسم و ددمنشی است. اسرائیل به ویران کردن ساختمانهای غیرنظامی ادامه می دهد.

وی افزود: ویرانگری اسرائیل خدشه ای در عزم ملت ما برای حمایت از مقاومت ایجاد نخواهد کرد. نیروهای ما با نظامیان دشمن در العدیسه و مارون الراس درگیری شدند.

مسئول اطلاع رسانی حزب الله لبنان بیان کرد: شمار نظامیان کشته شده دشمن در نبرد بسیار زیاد است و دشمن تلفات خود را سانسور می کند.

محمد عفیف افزود: نیروهای ما و مقاومت ما در اوج آمادگی برای رویارویی با دشمن است. به همه می گویم که مقاومت و ساختار رهبری آن در سلامت کامل است. آنچه در مسکاف عام، مارون الراس و العدیسه امروز رخ داد، تنها آغاز کار است. ما دوباره در زندگی زندگی می کنیم. پیام دشمن و اهداف آن روشن است. هدف دشمن ویرانگری با هدف تحریک پایگاه اجتماعی مقاومت علیه مقاومت است. خطاب به دشمن می گوییم که رابطه مقاومت با پایگاه اجتماعی اش به مثابه خون با رگهاست.

این در حالی است که برخی منابع از کشته شدن دو نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۱۸ نظامی دیگر در جریان نبرد زمینی در مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 6244607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha